Tredje Riket Höll

Gamla trådar om turneringar.
berfrund

Re: Tredje Riket Höll

Post by berfrund » Wed Jan 28, 2015 11:26 am

Steffo wrote:Kan inte sluta titta på bilden av team banjo. Fantastisk bild öppen för så många tolkningar. Mona Lisa-smile, sugröret, headphones...

Ooooooooooo tjuter av garv vilken kommentar :D
Japaner 1500Ew
Tyskar 2700Ew 9000Mw-Lw
Britter 1600Mw
Israeler 2750
BP Nappe Britter Fransmän
Ak47 UNO Congo
BFS Svenskar
CoC Tyska PzGr, Britter, US
Saga kristna, muslim
http://berfrund.blogspot.se/
http://ossstockholm.blogspot.se/

AvonD

Post by AvonD » Wed Jan 28, 2015 11:53 am

berfrund wrote:
Steffo wrote:Kan inte sluta titta på bilden av team banjo. Fantastisk bild öppen för så många tolkningar. Mona Lisa-smile, sugröret, headphones...

Ooooooooooo tjuter av garv vilken kommentar :D
Jag drog oxå gott på smilbanden :D

kingkongen

Post by kingkongen » Wed Jan 28, 2015 9:09 pm

///Vi fick en intressant idé, bara brainstorm, att lägga upp en turnering (t.ex. GC) så här. Man har tre helt separata turneringar på olika dagar. EW dag 1, MW dag 2 och LW dag 3. Man kan vara med i vilken/vilka turneringar man vill. Varje dag har en vinnare, och dag 3 koras en total vinnare etc.///

Klart intressant tanke. har varit inne på den linjen tidigare även om det då mest gällde min vision om ngn form av klubbmästerskap där varje klubb lade fram sex spelare som delad upp sig i grupper om två och spelade i dom tre erorna. två matcher var...

Tar till mig detta, tror det e dags att göra ngt nytt framöver

TheCrazySwede

Post by TheCrazySwede » Thu Jan 29, 2015 6:25 pm

kingkongen wrote:///Vi fick en intressant idé, bara brainstorm, att lägga upp en turnering (t.ex. GC) så här. Man har tre helt separata turneringar på olika dagar. EW dag 1, MW dag 2 och LW dag 3. Man kan vara med i vilken/vilka turneringar man vill. Varje dag har en vinnare, och dag 3 koras en total vinnare etc.///

Klart intressant tanke. har varit inne på den linjen tidigare även om det då mest gällde min vision om ngn form av klubbmästerskap där varje klubb lade fram sex spelare som delad upp sig i grupper om två och spelade i dom tre erorna. två matcher var...

Tar till mig detta, tror det e dags att göra ngt nytt framöver
Luktar SIF 2016 det här ;) :lol:
I hope no one minds but I have no intention of facing this sober..

Post Reply

Return to “Tidigare turneringar”