LW med andra ord?
Hmm...
Du skulle behöva loading crew till dina Katys så att du hinner verka med dem. En template med med reroll hits är inte mycket att hurra för. De kommer dessutom bli utskjuta extremt snabbt då folk siktar på deras smoke trails (lätt poäng). Antar att du tänkt använda dem för att pinna med? Tanken är god, men i LW är det för farligt. Ta fyra, heslt med loading crew, eller lämna dem hemma.
Ditt tank destruction company känns lite väl klent med två ensamma Zis-3or. Det är stor risk för att det blir ytterligare en snabb poäng för din motståndare om han satsar på att jaga billiga poäng.
Mortar Company är bra för pinning, men med tanke på att du spelar en offensiv lista behöver du något med bättre räckvidd och gärna med bra FP. Heavy mortars vore perfekt.
Kosackerna är för coola för att kritisera, men de är en svår enhet att bemästra.
Spetznasplutonen har jag dålig koll på, men den är liten och sårbar den med. Jag misstänker att det är infiltrationsreglerna du är ute efter. Om den låter dig flytta närmare fienden än vad jänkarna får med Spearhead så är de bra, annars blir den svår att använda.
Tanksen är bra och infanteriet är bra, så inga invändningar där

Får du ta Regimental Guns? Överväg att ta dem istället för Katyushas i så fall så får du en mer långlivad pluton som går att gömma (det är en light gun) och som är klockren att fläta in i infanteriblobben för att få defensive fire med bra FP (dock usel AT).
AT-kompaniet tror jag inte att du kan göra något vettigt med utan att tappa ett kompani, så de blir kvar som de är.