Delta i Lili Marlene 1.1 Firestorm kampanje

Här ställer vi frågor som 118 118 inte kan svara på.

Delta i Lili Marlene 1.1 Firestorm kampanje

Inläggav snusdaase » ons mar 03, 2010 1:04 pm

Hei

Som dere skjønner bor jeg i Norge. Jeg lurte på om det er mulig å delta i deres pågående Lili Marlene 1.1 kampanje. Jeg har Firestorm Bagration settet hos oss, samt at vi har tilgang til flere "historisk korrekt" tyske og/eller russikse 1500-2000 poengs styrker fra denne perioden. Jeg har også korrekte modeller for alle firestorm bagration styrkene. Har tidligere spilt Firestorm Bagration med Drammen Spillklubb sør i Norge via hjelp av internett og forum. Dette fungerte veldig bra.

Det er ikke så mange som spiller FOW i Norge ennå, relativt til Sverige. Dette håper jeg det kan bli endring på. Firestorm Kampanjer har jeg erfart er gode rekrutteringstiltak for denne fantastikse hobbyen.

Håper positivt svar. Hvis det ikke er mulig å delta i denne kampanjen, vil det være mulig å bli med senere?
snusdaase

Re: Delta i Lili Marlene 1.1 Firestorm kampanje

Inläggav sardukar » ons mar 03, 2010 1:17 pm

Hej,
Jag ser inget problem med det egentligen. Vi har redan spelare i flera städer och Drammen känns lika avlägset och främmande som Göteborg ;)
(Tror nästan att det är närmare till Drammen än till Göteborg tom)
Hur många spelare tror du att du kan få ihop?

Vi har tidigare pratat om att spela fem slag per runda då vi har ont om sovjetspelare, men vi kanske får utöka det med ett par rundor för att alla som kan och vill ska få spela.

Nästa gång skulle vi kunna spela en vanlig Axelkampanj med en axel per stad. Drammen kan då få sin egen axel.
Sardukar, aka "Lord of Cheese" eller Kalle för den som träffat mig :)
Moderator
15mm.se regler
Användarvisningsbild
sardukar

Inläggav Anton » ons mar 03, 2010 2:10 pm

OKW säger förbehållslöst ja till norska frivilliga.
Spelar: US Tank/Armored Inf (MW och LW), 44. Reichsgrenadierdivision (LW)
Målar: US Rifle (MW och LW), Gepanzerte Panzergrenadierkompanie (26. PzDiv 1944)
Favoritområde: italienska fälttåget
Anton

Inläggav snusdaase » ons mar 03, 2010 2:57 pm

Takk for positiv tilbakemelding. Kjemperoligt at vi får være med i kampanjen.

Når det gjelder hvor vi holder til, ordla jeg meg noe feil. Jeg bor ikke i Drammen, men ganske lengre nord, midt i Norge, i en liten plass som heter Rørvik. Rørvik er plassert ca. 5 timer kjøretur lengre nord for Trondheim (om det sier dere noe). Her er det bare ca. 4500 innbyggere, men jeg har likevel tilgang på, om noe sporadisk, 4-5 spillere. Men det har kanskje ikke så stor betydning. Når jeg nevnte Drammen er det ettersom det er et ganske aktivt FOW miljø der, og at jeg deltok i deres Firestorm Bagration kampanje (som tysk general) i høst. Dette ble gjort via mail (til mine 5 tyske kommandører) og forum. Flytting av FS-tropper, Exploitation Moves, Partizan Moves ble gjort ved at jeg og den russiske generalen meldte fra til hverandre på det felles forumet.

Jeg vil nok ikke klare å samle mine motspillere oftere enn en gang i måneden. Vi vil derfor selvfølgelig tilpasse oss slik at vi lar dere, som nok vil kunne være mer aktive, velge slag og plassere røde piler før oss. Dette får at vi skal være minst mulig i veien for dere.

Har dere noen egen husrelger for deltagelse i denne kampanjen? Hvor mange russiske/allierte spillere og hvor mange aksespillere er det påmeldt?
snusdaase

Återgå till Nybörjarfrågor