Äpplet

Vem är du? Presentera gärna dig själv.
Äpple

Re: Äpplet

Post by Äpple » Fri Apr 19, 2013 10:00 pm

Tackar för det varma välkomnandet och för tipsen. Har provspelat lite med ett mindre antal poäng, runt 600 om jag inte minns helt fel, fastnade nog rätt hårt redan där. Suget blev ju heller inte direkt mindre efter att ha sett det på större skala heller! :-)
Threadhead wrote:
Iztvan wrote:Har du Open Fire och funderar på allierat så är du ju nästan halvvägs. Kan du dela på en box med någon så behöver du egentligen bara komplettera med lite spaning för att ha en ok lista på rätt hög poäng.
*Tittar på målarbordet*
Intresserad av att köpa 6 brittiska shermans och 2 Fireflies, från Open Fire? Kan nog tänka mig sälja för "en rimlig slant", dock med förbehåll att affären blir av efter Kristi Flygare...
Vi kan ju fundera lite på det båda två, är nog egentligen mest sugen på att måla och sådant själv då det verkar vara halva nöjet med det hela. Men det vore ju rätt gott att ha något spelbart också, iom att jag inte har målat något tidigare så lär det väl se ut som en 5åring har gått loss med vattenfärgerna i början :lol:
Ugh!

Berna

Re: Äpplet

Post by Berna » Mon Apr 22, 2013 5:26 pm

Om det är britter du är sugen på att börja måla så har du nog valt rätt. Dom är tacksamma att måla, inget camo på vagnar eller inf (Paras undantaget) och är ganska lätt att få snyggt med små medel. Jag kommer gärna med tips när du kommit igång. Välkommen! 8-)
Matcher spelar man i warhammer, i Fow spelar vi slag!

Post Reply

Return to “Presentationer”