[SÅLT] Stort 6mm Team Yankee paket

Sälj modeller, terräng och tillbehör.
Post Reply
Sebakalu

[SÅLT] Stort 6mm Team Yankee paket

Post by Sebakalu » Tue Jul 25, 2017 10:15 am

Har nu fattat det tunga beslutet att göra mig av med mitt projekt jag lagt många timmar på, då jag tyvärr aldrig hittade någon som vill spela med mig.

Hoppas nu att det finns andra därute som är mer intresserade, så att det faktiskt blir spelat :)
Som det syns på bilderna gäller det en stor samling med miniatyrer till Team Yankee, fast i 6 mm. Miniatyrerna är från Heroics & Ros, vilka gör bra miniatyrer till ett väldigt bra pris. Finns dessutom i England, så skulle man vilja utöka samlingen blir det inte för dyrt heller.
Perfekt för två personer som vill börja spela.

Orkar inte rada upp exakt allt som ingår (kan skicka mer exakt lista om det önskas), men kort fattat finns det nog för att skapa i princip vilken lista som helst från första boken som kom ut. Både för ryssar och amerikanare.
Allt är grundbasat (så det värsta jobbet är gjort), enda som behövs är att ha på lite fejkgräs (har gjorts på vissa).
Alla amerikanska fordon är kamouflage-målade i MERDC-stil. Bland flyget är några av HINDarna målade. Det finns tillräckligt med flyg-baser för alla flygplan och helikoptrar.
Därtill kommer en stor mängd mycket detaljerade hus från brittiska TimeCast, med tema Västtyskland under 80-talet och lite annat (se bilder)
Sen har jag också en hög med asfaltvägar som är gjorda av filt, 2 mattor som kan användas som vetefält, en hög med träd och en flod.

Till slut följer det med en låda med massa blandade fordon, osäker vad som finns i den exakt, köpte den begagnat för länge sen, aldrig orkat gå igenom vad exakt det är, men är också kalla kriget i alla fall.
Bara att höra av sig vid frågor.

Finns i Umeå, kan skickas mot att köparen betalar frakt.

Pris: 2500:-

Länk till bilder: https://imgur.com/gallery/CKTNQ

Post Reply

Return to “Säljes”