Brittish Paratroopers

Låt oss följa ditt målningsarbete.

Re: Brittish Paratroopers

Inläggav Heathgrove » ons mar 10, 2010 4:25 pm

Deathbullar skrev:haha, Barney!
Japp det tycker jag, men du kommer ju se dem på gothcon ;) Jag antar att du kommer?! för jag vill fan se dina tyskar :D

Verkar som att jag gör alla besvikna när jag säger att jag inte kommer åka ner till Gothcon faktiskt :( Skulle gärna åka ner men det är inte helt gratis... Dessutom har jag ingen riktig middle-war armé utan bara en hög med late-war arméer och jag vill helst inte använda mina väldigt normandie aktiga skottar som middle-war stand ins... Tyvärr, så är det =P

Vi får se till att fixa något någon annan dag helt enkelt ;)
"Borlänges Gudfar" //Sardukar

Lirar:
51st Highland Division: 1750 poäng LW, Normandie.
Fallschirmjäger: 1750 poäng LW, Normandie/Holland.

På G:
LW Panzerkompanie till Östfronten...
Användarvisningsbild
Heathgrove

Inläggav Deathbullar » ons mar 10, 2010 5:46 pm

Heathgrove skrev:
Japp det tycker jag, men du kommer ju se dem på gothcon ;) Jag antar att du kommer?! för jag vill fan se dina tyskar :D

Verkar som att jag gör alla besvikna när jag säger att jag inte kommer åka ner till Gothcon faktiskt :( Skulle gärna åka ner men det är inte helt gratis... Dessutom har jag ingen riktig middle-war armé utan bara en hög med late-war arméer och jag vill helst inte använda mina väldigt normandie aktiga skottar som middle-war stand ins... Tyvärr, så är det =P

ah! synd.... hade det varit problem med boende hade jag haft en bäddsoffa ledig :)
Ryssar: Strelkovy, ISU-Heavy Assault Gun, Guard Tankovy
Tyskar: Panzer Lehr- Panzerspäh
Britter: WIP Brittiska Paratroopers
Deathbullar

Inläggav LÖWE » ons mar 10, 2010 8:10 pm

Deathbullar skrev:
Heathgrove skrev:

ah! synd.... hade det varit problem med boende hade jag haft en bäddsoffa ledig :)

o nej...om Patrik skulle åkt ner till GC så skulle han sova med mig...o förlåt...jag menar hos mig... :D

...synd att du inte kommer Patrik...hade varit kul att svinga en bägare med dig...

// LÖWE
Användarvisningsbild
LÖWE

Inläggav sardukar » ons mar 10, 2010 8:46 pm

Heathgrove skrev:

Väldigt off topic, men om du tar dig till Stockholm så kan du åka med mig sista biten. Jag tänkte ta bilen ner och parkera den i ett fint hotellgarage. Jag misstänker att det är andra som vill få plats i bilen också, så om delar på soppakostnaderna rör det sig bara om ett par hundralappar.

För att få någon som helst anknytning till tråden så tänkte jag sätta upp Gurkha Paras i LW när BF släpper listor för stilla havet ;)
Sardukar, aka "Lord of Cheese" eller Kalle för den som träffat mig :)
Moderator
15mm.se regler
Användarvisningsbild
sardukar

Inläggav Heathgrove » fre mar 12, 2010 9:53 am

Tänk att ni ska vara så himmla goa, det värmer... =P Det är ju så ni övertalar mig att åka ner iallafall... Ska ta en funderare på det och hoppas någon hoppar av... Att sova med LÖWE låter ju som det bästa däremot. Älskar lite skägg som kittlar en i nacken när man skedar...

Men för att inte spåra ut för mycket...

Dödsbullen, visste du om att dom har en tävling på g på Battlefronts hemsida? Man ska måla en pluton ifrån någon av Market Garden böckerna så finns det en chans att man kan vinna Firestorm Market Garden och den nya Dogs and Devils boken. Tycker du helt klart borde skicka in ett bidrag i form av dina paras... Du skulle ha en riktigt bra chans tror jag =) Själv tänkte jag måla upp en ny Fallschirmjäger pluton och skicka in den som bidrag.

Gör det! Jag vet att du har en stor chans =D Här är länken till infon om tävlingen: http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=1815
"Borlänges Gudfar" //Sardukar

Lirar:
51st Highland Division: 1750 poäng LW, Normandie.
Fallschirmjäger: 1750 poäng LW, Normandie/Holland.

På G:
LW Panzerkompanie till Östfronten...
Användarvisningsbild
Heathgrove

Inläggav Deathbullar » fre mar 12, 2010 1:26 pm

@ mr Heatg.. Det kan aldrig spåra ut för mycket ;)
Jo jag såg faktiskt det häromdagen, känns ganska givet att ställa upp :D Ska muta mr LIX att ta bilder på dem under gothcon.
Ah sweeet! Men börjar du posta bilder på Fallschirmjäger's kommer det bara sluta på ett sätt..... Att jag själv kommer sitta med ett par... :P
Deathbullar

Inläggav Deathbullar » tor mar 18, 2010 10:21 am

Haj haj!

Kommer lite snabb uppdatering på vad som har blivit klart sen sist.
Gothcon stressen har kommit igång på riktigt... är jävligt nöjd över jag har hunnit måla artilleri enheten (förutom command basen) sen måndags.
Bild

Bild
Ska se om man hittar någon bra karta och lägga på staff bordet...

Bild
Två sista hmg'sen. Den bakre känns lite tom... funderar på hur man ska kunna göra den lite ballare...

Nä, nu blir det att måla vidare! ;)
Deathbullar

Inläggav sardukar » tor mar 18, 2010 10:54 am

Deathbullar skrev:Två sista hmg'sen. Den bakre känns lite tom... funderar på hur man ska kunna göra den lite ballare...

Du skulle kunna placera ett oljefat på basen. de fyller ut bra om inte annat ;)
Ett annat förslag är att ställa dit en MC.
Sardukar, aka "Lord of Cheese" eller Kalle för den som träffat mig :)
Moderator
15mm.se regler
Användarvisningsbild
sardukar

Föregående

Återgå till Målningsbloggar och WIP-bilder