FoW Nam

Efterfråga priser, tillverkar osv.

FoW Nam

Inläggav Folklore » tis nov 07, 2017 12:39 pm

Eftersom det inte fanns en nyhetstråd i FoW sektionen så postar jag här.

We are in the process of reorganising our Vietnam product range as we prepare for the release of 'Nam next year. On November 20 we will be removing the entire Vietnam range from the online store to complete the process before the updated range returns to the online store in late January 2018.

To make it easier for you to purchase the last few items that you need to fill out (or even start) your armies over the next couple of weeks we have replaced a number of the box sets with blisters so you can buy single models.
Conquering the world on horseback is easy; it is dismounting and governing that is hard.
Genghis Khan
Användarvisningsbild
Folklore

Re: FoW Nam

Inläggav Ajo79 » tis nov 07, 2017 9:15 pm

Gillar verkligen känslan av Beer & Pretzel spel för Tour of duty. Blir spännande att se vad de hittar på med Nam.
American Infantry - ToD
American Infantry & Tanks - LW
German SS Gepanzerte & Panzer -LW
Australian Infantry - EW
"We are not retreating — we are advancing in another direction." Gen. Douglas MacArthur
Användarvisningsbild
Ajo79

Re: FoW Nam

Inläggav Folklore » ons nov 08, 2017 10:43 am

Jag håller med. Kommer att köpa den nya boken. Trots att jag med en lånad armé lidit ett stort nederlag mot jänkarna så hoppas jag på att det blir lite jämnare mellan dem efter nyutgåvan, skulle till och med kunna tänka mig att köpa på mig lite Nord Vietnameser :D.
Conquering the world on horseback is easy; it is dismounting and governing that is hard.
Genghis Khan
Användarvisningsbild
Folklore

Återgå till Köpråd